søndag 3. april 2011

du er en unik person.

jeg har mange gode venner som jeg setter utrolig stor pris på og som jeg ikke hadde klart meg uten. men det er ei jente som bare lyser opp dagen min og gjør den bedre. viss hun vet noe er galt spør hun ikke , hun venter heller til jeg velger å si det. hun respekterer meg for den jeg er , hun er glad i meg , hun pirker ikke på feila mine. når jeg har det vondt , er det denne jenta jeg velger å snakke med. hun er den jeg har valgt å kalle bestevenn<3.

denne jenta er unik , hun er søt , snill , godhjertet. hun er nydelig på alle måter. på innsiden og utsiden. hun er rett og slett vakker. jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. hun er der når jeg er på toppen og bunnen. hun trenger ikke å si noe for å være der. hun bare er der. for meg er det uvandt og ha en jeg virkelig kan stole på  og kan dele alt med.


catrine , jeg er utrolig glad i deg <3


~kristinbilly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar