tirsdag 29. mars 2011

jeg har det bra igjen.

jeg har vært deprimert en lang stund nå. har ikke hatt det bra med meg selv og har stengt meg inne litt. har mistet ei god venninne , har slitt litt på skolen og har ikke hatt det bra , rett og slett.

nå har jeg det bra igjen. jeg er glad. men selv om jeg er glad føler jeg meg tom. ikke verdig.

rart? ja.




peter er også så hetro at han har fått seg blogg. www.peterliten.blogg.no ~ han blogget også om meg.
søte , lille <3

peter sin ukeplan :
mandag : gitar og trening.
tirsdag : sangtime.
onsdag : drama.

torsdag : gitar , piano , trening.
fredag : billytid.
lørdag : hetalia / åge / billy
søndag : hetalia / åge / billy.

og han er nerd , han får helst bare gode karakterer.
jeg er utrolig stolt over han , det er jeg virkelig.
men jeg trenger oppmerksomheten hans.


jeg savner sommeren og julen når jeg så han hver dag.. ~


~kristintrist&glabilly

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar