onsdag 26. januar 2011

jeg klarer ikke alt.

sorry for at jeg ikke er den perfekte venn , perfekte datter , perfekte søster , perfekte elev , perfekte medelev , perfekte kjæreste , perfekte noe. hadde jeg hatt muligheten ville jeg ha vert det.

ikke press meg lengre enn jeg klarer , ikke press meg til å gjøre mer enn jeg klarer , ikke press meg over kanten og forvent at jeg skal klare å fly. fly på egenhånd og alene. jeg trenger hjelp , du må lette på vingene mine , jeg klarer ikke alt selv og alene. det er umulig.


jeg er glad , ikke press meg formye. ikke.





PETERRRRRRR !
takk for at du har troen på meg , når jeg selv ikke har det. takk for at du er her for meg. takk for at du elsker meg. du gjør meg lykkelig.

julaften i sunnmøre med fløtepusen min <3

~kristin billy blææ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar