torsdag 6. januar 2011

i hate you for failing as a friend.

den ene har det vist nok bedre uten meg og gir vell egentlig faen , selv om vi en gang var bestevenner.
han var der og støttet meg alltid , sa han alltid skulle gjøre det , han løy vell.
mens den andre slo meg opp til flere ganger , skjelte meg ut og beviste at hun ikke hadde troen på meg.
hun var deg jeg som ga opp.

i wanna hurt my self , but that means im no better than you guys.
you have hurted me , that does not mean i have to.
even tho i want to.

jeg hater dere fordi jeg ikke klarer å glemme dere , for at jeg savner dere og ikke klarer og legge dere bak meg. selv om jeg vet det er forsent. selfølgelig vil jeg ha dere tilbake , men dere klarer dere bedre uten meg.

dere ødlegger hverdagene mine , dere går og går i tankene mine , sett dere ned og slutt og plag meg.


meg og jentami på nyttår. ja han er sminka og jeg ser ut som en psykopat. <3

~kriistin billy blææ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar